7. siječnja 2011.

Bijele trufle

U igri FBI rukavice koju je pokrenula mamajac, tijekom 11. i 12. mjeseca 2010. g. pod istragom je bio Mignonnin blog La cuisine creative. U malom zakašnjenju postavljam još jedan receptić i to za bele trufle.





Sastojci:

Za loptice:
200 grama maslaca
200 grama šećera u prahu
2 vanilin šećera
250 grama kokosa
2 žlice ugrijanog konjaka ili ruma
1 vrećica praška za cappuccino ili 2 žlice

Glazura:
200 grama bijele čokolade
5 žlica ulja

po želji pripremiti i crnu čokoladu za ukrašavanje.


Priprema:

Pjenasto umutiti maslac sa šećerom pa dodati kokos. U toplom konjaku ili rumu rastopiti prašak za cappuccino pa dodati u smjesu kokosa.

Malo ohladiti pa raditi loptice. Loptice staviti u hladnjak da postanu čvrste.

Na laganoj vatri ili u mikrovalnoj otopiti bijelu čokoladu i ulje.

Ohlađene loptice umakati u otopljenu bijelu čokoladu pridržavajući ih čačkalicom. Kad se glazura stegnula može se ukrasiti crnom čokoladom ili po želji nećim drugim.

21 komentar:

  1. Kako mi je ovo promaklo. Masater, pitanje jedno pošto sam novajlija u pravljenju sitnih kolača. Kada se umoče na čačkalicu gde ih sušiš. Ja sam ih ređala na žicu od rerne pa sam imala problem da ih posle odlepim, a ko se stave na papir za pečenje čokolada malo iscuri po papiru pa nije savršana loptica

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam ih nakon umakanja u čokoladu dobro pustila da se ocijedi, vrtila malo onako sa čačkalicom kao da držiž lizalicu i spustila na masni papir za pečenje uz pomoć još jedne čačkalice. Nije se naknadno puno ocijedilo tako da nisam ni rezala ostatke nego mi je taman ušlo u košarice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako sam i mislila. Ja sam htela da se napravim pametna, pa sam ih ređala na žicu, pa u frižider, a one se onda malo polpile za žicu, pa opet nožem odvajala od žice, pa na papir i tako u krug. Kako moja mama kaže, samo ćeti se pokazati šta nevalja, a šta valja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga bas su lepe,i nisu teske za pripremu,nisam ni znala da je ovo recept od mignonne a bas je dobar.

    OdgovoriIzbriši
  5. ja sam ove kuglice radila prije par godina prvi put i oduševili smo se svi. od onda su još dva puta bile na repertoaru i stvarno su super. ti si ih sjajno napravila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno izgledaju,prava si majstorica!
    Želim ti sve najbolje u novoj godini, puno dobrih recepata...!
    Lijep pozdrav,Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  7. ODLIČNE KUGLICE i ja sam ih pravila i oduševila sam se !! Uskoro ih stravljam na blog :-))! Super izgledaju! :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Snjezo, bas si ih divno napravila i glazura je jako lepa...drago mi je da su se nasle na "repertoaru".;)))
    Za Jelenu...ove kuglice, a i sve ostale sitne kolace koji ce se glazirati, treba prethodno dobro rashladiti, mogu se slobodno i zamrznuti, pa kad se spusatju u mlaku cokoladu (ne previse zagrejanu), glazura ce se odmah stegnuti i nece se puno razlivati... ja ih obicno stavljam na celofan papir, a posle je lako odatle skupiti i cokoladu koja ostane i moze se ponovo rastopiti.;))

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo izgleda majstorski napravljeno! Bolje od nekih kupovnih slastica! Svaka čast! Pišem! :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala Mignonne za pomoć, male sitnice čine svu razliku ovog sveta!

    OdgovoriIzbriši
  11. prekrasne su. obožavam kombinaciju kokosa i bijele čokolade!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo zaista nadrazuje apetit. Obozavam ovaj blog i kod mene se mogu pogledati i preuzeti 3st Award za vas:

    http://marimilocakedesign.se/recept/nasi-najbolji-blogovi-i-jedan-award/

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivno izgledaju, kao iz bajke, draga Snježo, svratite kod mene i preuzmite zasluženu nagradu!!!

    OdgovoriIzbriši