11. veljače 2010.

Marshmallow fondant

Kod schloss na coolinarici sam našla recept za marshmallow fondant. Čim sam ga uledala želja mi je bila isprobati ga. Nisam odmah naišla na marshmallow bombone pa je nakon nekoliko mjeseci kupnja istih bila upravo prilika za izradu ukrasa koje sam planirala iskoristiti već na sljedećoj torti.



Masa je jednostavne izrade, a potrebno je samo tri sastojka:
12,5 dag marshmallow bombona
25 dag šećera u prahu
2/3 žlice vode

i dodatnog šećera u prahu za rad sa masom.



Prvo je potrebno bombone i vodu zajedno staviti u mikrovalnu da se otopi.
Kad je otopljeno u to umiješati polovinu količine šećera u prahu pa miješati.
Ja sam prvo koristila mikser pa dodavajući šećer u prahu kako je masa postala čvršća dalje sam mijesila rukama.

Dobivenu masu zatim obojati jestivim bojama i oblikovati po vlastitoj želji bilo kidanjem i stvaranjem figurica ili valjanjem i rezanjem oblika.



Sve na slici je napravljeno od pola moje smjese. Dio smjese se može spremiti na hladno pa koristiti prema potrebi kasnije. Isto tako ja sam ove ukrase napravila nekoliko dana ranije. Otvrdnuli su na zraku i ostali oblika kakvog sam ih i napravila, a na torti su malo omekšali, a mogli su se i lijepo rezati.

Evo detalja sa torte ;)

Broj komentara: 13:

  1. I ja sam ga koristila par puta, super je stvarno. Prezadovoljna sam tim receptom :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Masatera,

    Vrlo izbirljiv funkcionirati. kompliment

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zgodno, samo što bih ja ipak bombone pojela. Zato kupim one originalne marshmallows (bijele) jer su mi se daaaaaavno zgadili (na dugom putu u kolima pojela sam cijelu vrećicu - tada sam ih jela prvi puta u životu - a to je bilo zbilja previše!).

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja gaimam u planu probati, a ti si ovo savrseno izvela, svaka cast!!

    OdgovoriIzbriši
  5. E, svaka čast! Ja vama svima skidam kapu koje ovo radite. Mene još nije uhvatila želja za bilo kakvim cifranjem...

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno... i ja imam u planu ovo isprobati ali nikako da nadjem bombone...

    OdgovoriIzbriši
  7. Neznam da li kod nas ima za kupiti te bombone.Ali vidi se dsa je recept odličan!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja mislim da nika d nisam vidjela te bombone za kupiti, ali laga la bih kad bih rekla da sma nešto baš i tražila, u svakom slučaju izgleda prekrasno i svaka čast na trudu!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi.. you have very nice blog..Compliment for your all recipes..
    Greetings
    Cali

    OdgovoriIzbriši
  10. Ove bombone su super za raditi samo sto ja dajem malu prednost onim kako ih ovdje u Holandiji zovu Americkim jer su elasticnije.Ja sam sad radila rodzendansku tortu nesto na temu dvorca i sva je odozgo uradzena od te mase .Zdjelu u kojoj sam topila prvo sam premazala malo sa Zvijezdinom biljnom masti i nisam vodu sipala tako sam ih razgrijala u mikrovalnoj ali ne da se skroz otope.Tako ide puno manje secera i lakse ga je raditi kad se i ruke malo premazu onda se uopste ne lijepi za ruke.Super je za raditi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Gdje kupit i kako izgleda pakiranje. Naime do sad sam radila samo sa ticinom od secera, fruktoze i glicerina. A po novom nemozes kupit vise glicerin. Tako da bi mi ovo s bonbonima odhovaralo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da sam ih bila našla u Lidlu ili Kauflandu. U Lidlu su imali kad je bio američki tjedan i to samo bijele :)

      Izbriši